Hej alla våra trogna fans!

Vi är nu tillbaka efter julen, alla har jobbat så¨sjukt mkt nu att ingen orkat blogga samt att danne har varit nere i sthlm och firat jul och tog med sig madde upp igår efter x antal timmar i bilköer :D danne och simon tvättar just nu så jag och noname sitter och lirar nfs som vanligt! dagen som gått har jag och simon vart uppe på copperhill, vi som inte trodde vi skulle ha så mkt att göra hade wrett fel, sjukt med folk tog aldrig slut och bara jag och simon som jobbade helvete vad hets de blev men som riktiga proffs skötte vi det bra, steffe norrell kom upp en sväng med och hjälpte till så jag och simon kunde käka lite lunch, Danne var nere i björnen idag och hade tydligen rätt mkt med, noname fick hoppa in på sin lediga dag och köra! imorgon är vi väldigt mkt folk som är lediga och vi ska ju då åka på hemlig ort, för som vi vet har vi våra trogna fans som vi har sett utanför våra fönster, hänga utanför hyran som jag vet sitter och refreshar sidan för att få veta det senaste om oss, därför kan jag inte säga vart vi ska åka men kul ska det bli!!! lunsa på med storfan blire iaf!!! julen är ju även avklarad med paketutdelning osv, fick en grym dif tröja av min älskade flickvän, som ja precis fick sms av by the way :D , danne har ju även slagit till på en ny snowboard jacka från nike riktigt tung! jag och noname hade ju även snowboard premiär igår gick rätt bra men sjukt svårt att ställa sig upp och svänga men de löser sig! det kmr mer uppdates från danne och simon inom kort! ryktas om en topp 5 lista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0