Liten Krog

Som utlovat så kommer här vårt omdöme på hur restaurang Liten krog var.
Känslan är att det är ett perfekt dejt ställe. Det är inte ett ställe som du drar ut me polarna för att dricka öl. Många som satt där var par eller familjer.
Maten som vi beställde var gratinerade havskräftor. Vansinnigt goda. Men jag som ätit min mammas suveräna tyckte att det saknades lite för en full pott. Vi fick för övrigt en stor flaska vatten som ingick, vilket jag tyckte var kanon. Annars brukar det ju komma en överraskning på notan att man druckit vatten man trodde ingick. Personalen var också sjukt trevliga men absolut inte jobbiga.
Till varmrätt tog Madde en färska pasta med kyckling. Hon ger den 4 av 5. Pasta e alltid pasta lixsom.
Jag beställde viltbiffar med potatismos och en sås som var god men ja har ingen aning vad den hette. Den får 4 av 5. Saknas det lilla extra tycker jag för att få full pott.
Priset för kalaset var 300 per man vilket är bra för Åre. Med tanke på att vi åt förrätten och att jag tog en kaffe efter maten.
Totala betyget är en 4 av 5. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som saknas. Men absolut värt att gå dit och testa. Kanske har du hittat nån snygging som du vill gå på dejt med, lr vad säger du Jonteboy?
Tack och hej // D & M

Kommentarer
Postat av: wo

Dåligt med uppdatering här ja!

2011-01-07 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0