Söndag och Måndag

God kväll alla goingar.
Nu ligger jag här i sängen å tänkte återberätta för er hur söndagen och måndagen har varit här i Åre. Min söndag innebar jobb i björnen hyran med en hel del nya gäster som kommit hit för att åka lite skidor. Det började med att vi hade en gäst som hade trott att skidvägen ner från copperhill till björnen var öppen. Det slutade med att han brände på rakt genom en tunnel utan snö i sig och skrotade hårt. Han tyckte att det var mitt ansvar att se till att skulle sitta skyltar som tydligt visade att vägen var avstängd. Funderade på hur han menade att jag skulle kunna lösa det. Det slutade iaf lyckligt då jag fixade hans skidor åt honom gratis så att han var nöjd när han gick.
4 P om något säger jag haha.
Dagen gick mot kväll och det började bli dags att svida om till kvällens outfit.
Vi inledde som vanligt me lite gött gubb häng här hos oss. Ölen var kall och musiken var tung. Strax innan 9 så drog vi ner mot byn och Bulan och Kens crib. Jag bjöd in Susanna som jag inte träffat sedan förra säsongen. Sedan kom även Kajsa å sa hej, sjukt nice att träffa dom igen. Får vi göra om igen snart. Ken som var galet taggad hällde upp breda Jack å Cola till alla törstiga. Men törstigast av alla var nog ändå Ken själv. Dagen efter skickade han ett sms till flera av oss med något i stil med " Hur och när kom jag hem? Och varför har jag en bula i pannan?" Rätt hårt Kenta.
Kvällen på Dippan var helt okej, mycket dans med Tove, Pauline och Simon. Tove var en av dom bästa wiggers ja sett på länge när hon ägde hip hop golvet. Kvällen avslutades hemma hos Tove och Pauline med att vi plus Adam byggde en jättesäng som vi slagga i. Stackars Pauline som skulle jobba idag.
Måndagen har bjudit på att jag och Simon suttit och kollat på Sunes julkalender. Så sjukt roligt. Den bästa underhållningen står ju Håkan för som e så ond. LOVE IT! Tirre bjöd in oss till en liten spontanare hemma hos henne. Smarrig köttfärssås. Gött jobb! Sedan kom även Lisa och Sofia över med hembakat julgodis så kollade vi på pensionärs jävlar å drack te, mysigt.
Nu ska jag döda sängen.
Hörs då//Danny(Ett smeknamn som både Tove och Polly gillar haha)
Nya favvo låten kanske?

Kommentarer
Postat av: "Polly"

Fan, Tove och jag som har tre sängar att döda..känn på den.

2010-12-21 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0