GOD JUL!

God jul till alla trogna läsare, och till alla andra oxå då då.
Hoppas att alla får vara hemma i jul och inte sitta fast i nått sunkigt tåg. typ Lisa.
Själv sitter jag hemma i stockholm å myser i sängen med Madeleine. Vart en lång bilresa för att få vara hemma. Det började ju med att min bil var DÖD! Sen när jag fått låna en booster av repan så skulle jag öppna motorhuven. Va händer då? Då är den fastfrusen. FUCK! Det slutar med att jag får ta en iskrapa och bända upp den jävla huven. Okej, bilen igång och dags att börja rulla. Ser att tanken börjar ta slut och tänker att det e bäst att tanka redan i björnänge. När jag stannar hör jag hur bilen börjar dö. Får lite panik och slänger in bensinen med motorn igång. Kan ju inte stänga av bilen för då kommer den nog inte starta igen. Får sitta och varva medans bilen tankas för att den inte ska dö. Jävla svacka. Som tur var så gick resten av resan bra. Plus att jag fick en jättegod julmiddag när ja kom hem.
Kan ju även berätta att vi var i skidskolan och bakade lussebullar i onsdags kväll. väldigt mysigt och roligt. Tävlingen vem som gjorde den finaste bullen vanns av ingen mindre än mig själv och Lisa, som teamade och gjorde en Lussefant. Stefans och Ingrids Shemale kom på en god andra plats. Det får vi göra om snart.

Som en liten julklappa till alla så ska jag ta mig tiden att slänga upp lite sköna pics som fastnat i iPhonen.
GOD JUL!
Mr. Vanilla Chrille @ Garageettan
Two hot boys
En blyg liten pojke aka. BULAN
En begravd kvinna, även känd som Polly
Vi bakade Lussebullar i Skidskolan, tummen upp
Den absolut snyggaste bullen skapad av mig och Lisa
En vacker skapelse
Bjuder på en skön jullåt också

Kommentarer
Postat av: K

God jul gubbar! Nästan så man saknar er dårar. Ses snart

2010-12-24 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0